SKÅL MINA KATTER

Jag undrar om man någongång kommer vara nöjd över tiden när den är, det verkar inte så, man saknar ju alltid gamla tiden, men när dem var så var man inte nöjd över dem heller?
Hur det nu kan komma sig, jag drar till med en vild gissning och tror att det är som så att efter så ser man allting bra i den tiden och allt som man hade, som man inte har längre, iallafall någonting åt det hållet.

Denna kväll blev det inte så mycket av, som ni kanske märker, annars hade jag nog inte suttit här och uppdaterat. Men jag har bästa sällskapet Julia som tur är, vi har faktiskt tagit och en sväng förbi statoil för att köpa glass och annat gotti, träffade även en del folk på vägen och vissa tyckte vi skulle med och festa, me vi var inte direkt taggade och glassen den försvann lika fort som den kom. Julia tycker att vi skall se på film medans jag tycker att jag har det bra här tillsammans med bloggen, msn och facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0