ny vecka

Dagen i skolah gick snabbt, hade lite svårt att komma upp imorse, men tillslut gick det. När jag kom hem smsade Vickan mig och undrade om hon kunde komma hit, så då kom hon.
Vi umgicks lite, åt glass och pratade innan vi gick på friskis, Felicia földe också med, kände att jag inte riktigt orkade idag, så jag gjorde inte allt, är hur trött som helst och nu har jag tusen saker som ska göras, framför allt plugg.
Har två prov imogon och nu säger Vickan att det kommer att bli jätte kallt nu fram över, det känns ju bra nu när man vill att det ska börja bli varmt igen, åh!
Men nu måste jag sätte igång med mitt pluggande annars kommer jag aldrig någon vart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0