middag

Igår runt halv fem tiden tog jag min cykel och cyklade hem till Viktoria, där även Julia var och Erika droppade in efter en stund, vi började fixa i ordning oss, jag och Julia gick ner på stan och köptde den sista presenten till Victoria. När vi kom tillbaka började vi med maten och det kändes som om vi började en aning för sent, för när alla andra tjejer kom så var maten bara halvfärdig, men det gick bra och vi hade en jätte trevlig och mysig middag.
Hela kvällen var trevlig, vi spelade lite guitar hero, umgicks och pratade om allt mellan himmel och jord, Victoria har bilderna ifrån kvällen på sin kamera så jag får se om jag kan få tag i dem.
Var hemma vid kvart över tolv tiden, fick sällskap på hemvägen av Hanna och Lina.

Annars så håller fortfarande en tapetsering på i vardagsrummet och jag vaknade precis, ska väl äta frukost snart, det är helt otroligt att jag är vaken vid ELVA och jag är inte ett dugg trött.
Idag ska jag iallafall göra någonting med Fanny, det var länge sen såhär, så vi får se vad det blir, måste städa upp på mitt rum också, det ser ut som ett bombnedslag och jag blir tokig!


give me this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0