krullkrullkrullis

Vi gick ifrån sävehallen idag med ledsna miner tyvärr och åter igen är det så att vi har svårt att få in bollen, för spelet var det inge fel på. Men så är det iallafall, färdigspelat och inget slutspel för oss, 85. När fotbollen var klar hämtade pappa mig och Julia, vi åkte hem och Julia försvann hemåt lika fort igen, jag duschade och lite, sen gick jag hem till Julia där jag nu sitter och väntar på mat. Självklart glömmer Julia att sätta på ugnen så vi får typ mat om 40 minuter, bra lillfingret....

Ikväll vet jag inte var det blir, vi får se och jag hör av mig senare!













och åter igen så var vi iallafall ett taggat gäng


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hade du varit här vid sex som vi sa så hade vi kunnat gjort det tidigare;)

2009-02-23 @ 19:20:03
Postat av: angelica

vi är alltid ett taggat gäng :)

2009-02-28 @ 16:57:08
URL: http://angelicalandergren.blogg.se/
Postat av: amanda

det har du rätt i :)

2009-03-01 @ 00:10:09
URL: http://amandabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0