I HATE THIS PART

Dåligt skrivande efter en dålig helg.... hur lät det?
Helgen glömmer vi bort tycker jag och blickar framåt, det kan inte vara legalt så dålig var helgen faktiskt.
Hur som hels, det är sjukt vad mycket det är i skolan, nu förstår jag vad alla menade med att det var jobbigast i åttan, verkligen skillnad ifrån sjuan vill jag säga. Jag vet inte hur många inlämningar och grejer vi har denna vecka, men alldeles för många.

Inatt kom Victoria hem och sov hos mig, har inte sovit ensam på fyra nätter nu, men inatt får jag nog göra det. Iallafall så hade vi lite svårt att komma upp imorse, ingen av oss har väl speciellt bra morgon humör, men vi tog oss upp och vet nu vad vi gjorde, spelade skip-bo... så att vi kom lite för sen, mhmm...
Dagen gick sent för att jag inte riktigt orkade med någonting idag, allting ska u bara vara så sjukt jobbigt. Men efter skolan orkade jag iallafall ta mig till stan föratt träffa Victoria och Erika på ringduvan, fikade en stund, sen försvann Erika iväg, så jag och Victoria tog oss en sväng på stan.
Tog iallafall en prommenad hem sen, duktig som jag är, har börjat skriva på mitt cv idag också, det är ju dax att börja söka sommarjobb snart så. Skall fortsätta skriva lite på det, sen väntar lipstick jungle, ye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0