happy

Igår hjälpte jag pappa att städa lite efter tapetseringen och nu är det klart, gud så fint det blev, bättre än vad jag hade tänkt mig. Sen fixade jag i ordning mig och jag, pappa och Nikki åkte ut till min morbror som fyllde 20 år här om dagen, Grattis! Det är mycket födelsedagar nu, idag fyller ju Felix år, Grattis till dig med!
Men vi var där ett tag, åt och fikade, lite sånt, sen körde pappa hem mig till Lukas där även Fanny, Simon, Love och Filip var, när jag kom så var dem mitt uppe i sitt badande i jacuccin, jag satt mig på kanten  med Fanny tills dem var färiga, senare såg vi på film, pappa kom och hämtade oss efter han varit och hämtat mamma vid båten, så nu är hon hemma igen. Såg på tv en stund innan jag somnade.
Idag blir det väl ingenting speciellt, kan inte träna för att mitt lår krånglar lite extra just nu, så jag får väl ha en sån där lugnt dag idag, men det är skönt. Kan behöva städa på mitt rum också, för jag hann aldrig med det igår.
Imorgon blir det att ta bussen ut till Väskinde klockan åtta, känns ju jätte skönt, men det skall iallafall bli skönt att göra någonting annat än att sitta i skolan.
Just nu är morfar här, så jag tänkte vara lite social, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0