fiiiiiiik mys

Dagen i skolag gick fort, hann trots det med två prov, det gick väl helt okej kan jag tycka, skulle gärna vilja veta svaren nu genast. Efter skolan gick jag med Julia hem och fixade i ordning mig, sen körde hennes mamma oss till stan, vi träffade Fanny och kollade runt en stund på stan.
Sedan gick jag och Fanny vidare på stan medans Julia träffade Vickan, vi mötte upp Hannes och Arvid, vi fickade på café Amalia eller vad det nu heter, mysigt!
Vi gick sen och köpte godis på atterdags, sen cyklade Arvid hem och resten stannade kvar och väntade på att Fannys snälla mamma skulle hämta oss, sen körde hon hem mig.
Har precis ätit pizza och skall nu se på tv och äta lite godis, ha den bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0