diggi diggi

Why do I want you?
now that I can't have you.

Igår kväll var jag hemma hos Hanna och tog det lugnt, pratade och såg tv med Nikki, Lina, Julia och Hanna förstås. Mer äventyr blev det även, det var nog länge sen jag hade så roligt. Pratade även med Victoria i telefon igår, hon är ju i Thai och verkar ha det bra som tur är och man fick väl höra en hel del roligt därifrån.
Klev upp runt tio imorse då tog jag och Julia oss till södervärnshallen och såg på fotboll, Elin kom också. Var inte kvar så länge, ville bara hem och jag kände att jag såg förjävlig ut.

Har nu sovit några timmar och precis ätit pizza, bättre kunde det inte bli just nu. Ikväll blir det iallafall en lugn kväll, måste vara den första detta lov iallafall, orkar inte göra så mycket annat ikväll.
Skall se film och äta glass hade jag tänkt, mysigt värre, men ska börja med att städa mitt rum, för en gång skull.
Tråkigt nog så känner jag att dem senaste inläggen jag skrivit har varit otroligt meningslösa, men jag ska skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0