congratz hannipanni

Nu är det dags för en uppdatering bloggen, ojojoj vilken lång dag, jag kom iallafall rätt med bussen imorse igen, börjar lära mig det där nu, men till min förvirring fanns det två 62or imorse, jag chansade och jag är rätt grym. Mådde illa även idag på bussen, vad är det jag säger, jag och bussar är inte riktigt vänner.
Praktiken gick bra idag också, dem är ju så gulliga, det är jätte kul att få komma iväg och göra någonting annat än att sitta i skolan, men nu är det inte så många praktikdagar kvar, kommer sakna mia änglar.

Kom till stan igen vid tio över hem någongång, cyklade hemåt och på hemvägen träffade jag.. nej jag vill inte säga vem jag träffade, en bra vän till mig iallafall. Pratade en stund och så innan jag cyklade vidare hemåt med mina sten frusna fingrar, dum som jag är så har jag inte skaffat ett par vantar denna vinter.
Åt lite när jag kom hem, sen vilade jag en stund. Bestämde mig för  att träna, trots att mina lår inte är i toppform, det gick väl lite si sådär. Duschade och så när jag kom hem, sen har jag bara chillatttttt.


 Idag fyller hannipanni år också, GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa

2009-02-14 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0