BÄSTA

Kom precis hem ifrån festen som hölls i stenkumla bygdegård, har haft otroligt kul annat än vad jag hade räknat med. Mitt sällskap har varit Nicco och Roger som är min mosters kille, skall lätt börja festa med dem.
Kvällen började med att vi åt mat och tårta, gotti. Sen försvann alla bord och det hela blev ett stort dansgolv istället, det spelades dansbandsmusik, så då intog jag soffan med bästa sällskapet som jag redan berättat, en hel del skratt blev det och jag fick reda på något som gjorde mig otroligt glad.
Nu skall jag nog sitta här en stund till och sen sova, jag börjar bli lite trötti, imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, inte en enda plan har jag, får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0