är det såhär det ska vara nu... hmm

Det blev en lugn kväll och glad är jag för det, hade avlidit om jag skulle ut och fara nu. Har väl ätit si sådär en halv liter glass och druckit en liter läsk... nyttig är jag allt. Julia försökte tvinga med mig till mc donalds förut också, för hon hade tydligen inte ätit någon kvällsmat, hon var lika trött som jag och sov istället. Men inte följde jag med nej, jag orkar knappt röra mig, det var länge sen jag var såhär trött, typ plg...
Men jag ska väl sova snart, imorgon blir ingenting lugnt, ska på 60-års fest sen får jag se om jag gör någonting annat efter det, lite planer ligger i luften. Nu ska jag fortsätta kolla på tv programmet som jag inte ens vet vad det heter och som inte heller är något vidare intressant, sen sleeeepie.
Åter igen mia meningslösa inlägg, hjälp mig snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0