always you

Igårkväll blev det inte speciellt tidigt, vid två får Julia för sig att vi skall se på film, så det blev a walk to remember med en hel del tårar. Efter det somnade man väl snabbt.
Imorse klockan tjugo i tio ringer väckarklockan och då var det bara att gå upp så att vi inte missade bussen, men vi hann och tur var väl det, mötte upp Erika också.
Sen väntade en timmes bussresa ut till hemse, nu i efterhand har vi väl kommit på att idén var ganska dum och många har frågat oss om vi har hört talas om solbergabadet?
Men vi badade iallafall och roligt var det så länge det varade, det värsta var ju bussresan hem, tiden gick så otroligt sakta, är nog för att jag sov ibland och var vaken ibland, men hemkt.
Julias mamma kom och hämtade oss när vi var i stan igen, sen körde hon hem mig. Just nu gör jag näst intill.... ingenting, väntar på mat, sen ska jag nog fixa i ordning mig och gå hem till Julia, jag får se vad det blir av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0