Skidaaaas

Igår gick jag hem till Julia för att hjälpa henne att baka muffins, men skall jag vara helt ärlig så kollade jag mest på. Jag gick sen hem till mitt igen för att duscha och göra mig i ordning, sen cyklade jag bort till Fanny där också Emma var, vi började laga mat innan Felicia också kom, sen hade vi en mysig middag tillsammans. Olga kom också dit senare, då spelade vi monopol och kollade på paradise hotel xl. Sen kom Niclas och Oliver också förbi, Felicia och Olga gick hem, då kollade vi på film, Kyrkogårdsön hette den tror jag och inga kommentarer.
Kom hem sent i natt och det resulterade att jag kom upp sent idag också, runt ett, då åkte jag, Felicia och Emma ut till Vok stugan och åkte skidor, började med att åka 2.5 km, helt slut. Sen skulle vi åka 3 km till men när vi åkt en bit så visar det sig att jag tappat min mobil, så vi får åka tillbaka. Tur som det var hittade jag den och den lever, woho!
Ikväll skall vi ut till högklint några stycken och ha mysteriet på greveholms maraton, med massor och gotti, skall bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0