Högklint

Idag gick jag för en gångs skull upp tidigt trots att jag kom hem och somnade sent inatt. Det resulterar min trötthet just nu och jag har hamnat på högklint hemma hos Mattias där dem lanar, Julia är här också så att jah har sällskap bland alla datorer. Just nu bloggar jag på Juias dator och har även för mig en massa annat.
Tog en sväng förut på mellandagsrean men det vat inget att ha, så jag åkte hem och sov en stund innan familjen åkte hem till mormor för att äta ännu mer julmat, som att vi inte ätit nog. Men det var gott och det var trevligt att träffa släkten. Nu skall jag fortsätta att spela på facebook och lyssna på när dem vrålar för att dem förlorar, pusspåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0