hej bloggen

Jag är helt enkelt ur dålig på att skriva här, har tappar lusten och trots allt så har jag snart haft denna blogg i ett år. Men hur som helst, det var inte det jag skulle berätta om. Utan vad jag gjort dem senaste dagarna, kan börja med att vi åkte ut ett gäng till kyllaj för någon kväll sen där vi skulle kolla på ett gammalt barnhem för estniska pojkar som ligger där, sägnen säger att dem skall ha blivit torterade där och dött, sen vad man tror är väl en annan sak. Jag tror på någonting åt det hållet. Dessvärre övertygade min rädsla mig med att sitta kvar i bilen, så det blev så medans dem flesta andras nyfikenhet lockades med och gå runt och kolla.
När vi varit där åkte vi till martebo för att kanske få se något ljus, men som alla andra gånger jag varit där så kom det aldrig.
Jag, Julia och Hanna har också varit i Follingbo kalkbrott där jag aldrig vågat bada och vågade inte det denna gång heller, men trevligt var det med en liten picknick, sen skulle den kvällen egentligen leda till tältning med så blev det aldrig istället blev det så att vi satt och ovanför domkyrkan med några och pratade. Fick även träffa några av mina kära klasskompisar den kvällen och det gjorde i princip hela kvällen.
En kväll var vi ute hos Oliver i tofta, trevligt var det men kvällen ledde hem tidigt i och med att p18 cup började dagen efter och då dömde jag min första match någonsin, flickor 12, sweet! P18 cup gick över förväntan för vår del, vi slutade femma men gjorde en grym cup. Poolparty hos Viktor blev det också, grymt trevligt, med skratt långt in på natten och trånga tält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0