sjukt lycklig

I och med att jag snart bloggat här i ett år så finns det ganska mycket att läsa om och att jag inte tänkt på det förut men hur som helst, kom på det idag och blandade känslor när jag läste igenom allt må jag säga.

Kvällen som tillbringades med fotbollslaget var helt galet bra, vi hade verkligen jätte mysigt och trevligt, kvällen bjöd också på många skratt. Vi började med lite middag på kalas som ligger nere i hamnen, vi åt gott och hade det trevligt. Vi tog oss sen en sväng nere på hamnen och gick längst med havet, vi tog en glass på glassbaren.
Sen gick vi en sväng till och sen började kvällen avrundas och folk ta sig hemåt, så nu kom jag precis hem och jag hoppas nu på att Johanna som stod för kameran ikväll lägger ut bilder på facebook så att jag kan ta dem av henne.


ja, jag är en av dem som aldrig tröttnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0