ONSDAG

Det tar aldrig riktigt slut och alla drömmer vi om lyckan

Jag och Julia har bestämt att vi tar vår lilla tripp till stockholm nästa helg istället, det passade bättre. Där med missar jag inte matchen mot gotland södra. Men hur som helst en vecka av skolgång har snart gått och det har varit en riktig skit vecka om jag får utrycka mig så och idag har jag inte alls mått bra så jag gick hem, men innan det hann jag springa trekilometern på idrotten med en helt okej tid. Mår mycket bättre nu, så skall försöka ta tag i pluggandet jag har jvar att göra och sen ta en promenad innan jag försöker sova som kommer vara näst intill omöjligt för att jag sovit minst tre timmar idag på eftermiddagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0