förlust

Det blev ingen vinst mot ifk idag tyvärr, har inte ens berättat att vi vann mot gotland södra i Torsdags, men det gjorde vi iallafall med 3-1 och idag gick det åt andra hållet och vi förlorade med 1-2.
Men vi spelade helt okej, så vi får glädja oss åt det. Jag ska äta mat nu och sedan ge mig av till a7 där jag skall möta upp några och se fc copa spela, pappsen är inte med idag för att han ska spela annan match med visby aiks gubblag, hur man nu kan välja det istället, men jag är där och stöttar copa ändå!
Igår kväll så kom Julia hit och vi lyssnade på gammal musik och dansade och sjöng, tills energin tog slut då vi hamnade i soffan med film, Viktor, Matte och Sigge kom också hit och gjorde oss sällskap och vi såg på film långt in på natten, tre olika filmer blev det, nu skall jag äta, pusspåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0