creepy

Vi har nog fastnat för att göra läskiga saker, inte minst åka ut till det där barnhemmet i kyllaj, för där var vi igår kväll igen, jag, Julia, Emma, Sigge och Matte. Denna gång vågade jag iallafall mig ur bilen och hade väl inget annat val egentligen, kändes inte bättre att sitta kvar i bilen själv. Men när man väl kom ut så var det inte så läskigt som tanken sagt.
Vi stannade inte så länge, istället körde vi samma vända som här om kvällen till martebo för att kanske denna gång få se ljuset, men icke, Emma berättade om ett spökhus i vibble så vi körde dit och inte nog med att hela stämningen var läskig när vi körde in på den lilla vägen till huset, där står det en bil, vi kör där ifrån, kändes inte så tryggt att gå in där om det var någon annan där. Vi körde upp till högklint och kollade utsikten, sen åkte vi tillbaka till huset för att kolla om bilen var borta, men det var den inte, så då struntade vi i det och får ta det en annan kväll. Istället åkte vi en sväng i stan och lyssnade på mi och Julias skiva vi bränt en gång med alla bra låtar som vi tycker då.
Kom hem sen och då slockade jag fort, hur trött som helst och ändå så lyckades jag ta mig upp till elva. Idag har jag varit duktig och städat det mesta här hemma. Nu ska jag duscha och fixa i ordning mig, ska ut och äta med laget på kalas ikväll, ska bli mysigt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0