ye

Gårdagen var det första lediga dagen på lovet och jag gick upp vid halv nio för att åka till p18 och städa med fotbollslaeget, vår uppgift blev att kratta löv och stoppa ner dem i sopsäckar, kan ju bara tillägga att jag hata löv nu. Vi åt lite och så, sen åkte vi ut till tingstäde fästning, där vi blev indelade i olika lag och hade en skattjakt inne i fästningen utan lampor, kolsvart, men det var kul och mitt lag vann. När jag kom hem igen duschade jag, fixade i ordning mig och åt, sen kom Elin hem till mig och vi gick tillsammans till bussen, vi åkte ut till tofta på en fest och det var väl lite sådär lagon kul. Åkte till stan igen ganska tidigt, träffade några och umgicks med dem och tillslut skjusade sigge hem mig, snäll som han är, det fick bli ett snabbt inlägg, har lite bråttom ska iväg med familjen, jag skriver sen ikväll.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0