winners day?

Tog en lång sovmorgon och kände för första gången att det inte gjorde någonting alls, satt mig och åt frukost lagom när pappa kom hem på lunchen. När mamma kom hem tog vi en sväng in på stan, jag följde trenden och köpte ett Thomas Sabo armband, vi åkte också ut till Europa möbler och kollade på en ny soffa men kunde inte  bestämma något för pappa måste vara med. En glädjande nyhet idag var att mamma är ledig tills på måndag, det var länge sen.
Helt slut i kroppen med trots det så ska jag faktiskt cykla ut till p18 och träna, på gräs för första gången i år, fy bubblan vad härligt. Men nu regnar det också, det som var så fint väder tidigare idag och det höll upp mitt glada humör.

Något annat, fick en kommentar i mitt tidigare inlägg att Emil klippt bort luggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0