när jag har dig nära

Visst finns det dagar, som jag kan vara snäll och låtsas som förut
och visst finns det dagar, som det kan göra ont att se dig ramla här omkring
det fanns en kärlek men den har brunnit ut, du fick för stor del av mitt liv
jag kunde inte andas tillslut

Första dagen i skolan gick väl sådär och det kunde man väl förstå efter det tidigare inlägget idag, gud så trött man kan vara, men jag klarade mig igenom det och efter skolan mötte jag upp Julia, så gick vi hem till henne, jag somnade medans hon försökte sätta ihop en dans till hennnes gympa lektion som hon skall ha imorgon.
När jag vaknade gick vi hem till mig, jag städade rummet och åt mat, sen cyklade vi iväg och spelade fotboll med Adde, Viktor, Felix, David, Adam och Jonathan. Så nu kom jag hem för en stund sen och tänkte sova nu, innan jag dör av trötthet.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0