lovet slut och det toppades på slutet

Jag kan liksom inte riktigt förklara hur bra klassfesten blev, trots lite misslyckande på några delar. Det blev en kväll av allt det goda. Började med att jag, Helena och pappa åkte ut och kollade på lokalen där vi skulle hålla till, vi mötte upp Emil och Joel. Åkte sedan till ica maxi för att handla allt vi skulle ha under kvällen, vi handlade på tok för mycket av allt.
Vi åkte ut till lokalen igen, började fixa i ordning oss och började med maten, Emils pappa kom också och fixade ljudet för oss, tv skärmar och ljus. Runt sex någon gång började det droppa in folk och vi åt våran tacos som jag, Emil och Helena gjort. Resten av kvällen spelades det rockband, lips och fifa, det spelades också twister och spelades grymt med musik. Vi badade också bastu, där inne spelades det också sanning eller konsekvens, där fick vi oss också många skratt, bland annat åt Emils kjol och sin 27 sekunders långa tryckare med Helena.

Julia kom precis hit, vi ligger i min säng med varsin dator ungefär så som det brukar se ut. Senare ska vi ut och gå en sväng och förhoppningsvis gå förbi något ställe där man kan köpa glass, för jag är så grymt sugen!
Nu är lovet slut också, jag är också helt slut efter denna natt med klassen, jag lägger upp bilder när jag fått tag på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0