dom tomma stegen

Har precis vaknat efter en väldigt efterlängtad tupplur, har känt mig otroligt sliten idag, så nu har jag sovit i mer än två timmar så jag lär väl vara pigg ikväll vad jag nu ska göra, har faktiskt inte en aning. Nu är det äntligen lov också, gud så skönt, sova ut och bara vara ledig, i tio dagar eller någonting sånt, så man får väl slänga in ett och annat. Sen måste jag vara synsk eller något, vi hade vikarie idag sista lektionen, så vi gjorde påskfrågor då frågade vikarien hela klassen:
Vilken dag äter jag godis hos min mormor? Skärtorsdagen, påskdagen eller annan dag påsk.
Någon: på påskdagen
Vikarien: aa, vad heter min mormor?
Jag: Solveig
Vikarien: Hur fan visste du det?
Jag: hmmm, chansa

Igår föresten, gud vilken jobbig träning det var, kettlebells tycker att man borde börja bli van nu, men det var jobbigare än första gången vi körde, ojojoj! Annars igår så var vi och badade med klassen, direkt när vi började på morgonen och det var skönt för man blev så pigg, fick lust att bada varje morgon innan skolan, men ingen bra idé vid närmare eftertanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0