bästa julia

Grilldoften från gårdagens grillning förföljer mig och har satt sig i håret och i alla mina kläder, så jag och Julia ska ut och vädra på hennes balkong och hoppas på att det hjälper. Som sagt, igår grillade vi i palissaderna, skull egentligen bara vara vi tjejer men vi fick ett sällskap av ungefär 40 stycken, var ju lite sådär lagom trevligt när man satt och åt mat.
Kallt blev det också så vi tog oss hemåt i relativt bra tid, somnade som stockar direkt när vi kom hem och sov ut imorse, otroligt skönt, har inte gjort det någon av lov dagarna.

Det har blivit lite segt med skrivandet också, man kan ju tycka att jag borde ha tid, när det är lov och allt, men trots det så sitter jag mindre vid datan nu. i förrgår då? Jo, vi åkte ut till tofta och stannade typ i en halvtimme innan vi bestämde oss för att åkte till stan, så Duckert kom och hämtade oss, körde oss hem till Vickan där vi åt lite innan vi gick hem till Kevin och hade en mysigt kväll, men film och mycket prat.

Planer för denna dag finns inte så många vad jag vet, tror det blir en hemmakväll för en gångs skull med Julia, men får se. Sen vill jag bara tillägga att alla planer för klassfest ligger klara och vi kommer att slå runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0