bad bad bad

Dåligt med uppdatering från min sida nu, jag är fullt medveten. Jag hatar att skriva "idag har jag varit i skolan" verkligen, jag hatar det. Inte många veckor kvar nu tills jag slipper skriva det fem dagar i veckan. Lov nästa vecka också, ska bli otroligt skönt, för det är sjukt hur skoltrött jag är nu. En annan sak som är skönt, är det underbara vädret som krypit sig fram idag, man blir ju bara så glad. Så idag har jag varit i skolan... hat till det, iallafalll något som var bra att mina fina tjejer bjöd mig på våfflor idag. Något annat som hände i skolan var att vi fick se på någon uppvisning i gympasalen, vilket då var välgt uppskattat ifrån min sida...
Ikväll ska jag till p18 och träna, inomhus och finns ingenting mer jag längtar till nu än att utomhussäsongen ska dra igång, men en vecka till sen är vi tillbaka på gräs, inatt sover jag nog hos Victoria också, för att vi har bad imorgon, då blir det nära och bra.

Måste skriva om igår också, då jag som vanligt var i skolan. När jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket, åkte till affären med pappi och systrarna. Sen blev det bio med Victoria, en shopaholics bekännelser, inte den bästa filmen jag sett, men den var bra, nu ska jag äta någonting, i lagom tid till träningen och allt, vi hörs.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0