trubaduren

Jag kom precis hem, har varit och letat converse, men hittade självklart inga i min storlek. Köpte istället en jacka, så jag har varit vaken sen tio, ganska bra för att vara jag en lördag förmiddag.

Igår var jag som sagt på stan med Julia, det blev ett par inhandlade skor, vi kollade också på modevisningen som Hanna, Lina och Felicia gick, duktiga var dem allt.
Jag och Julia åkte sedan hem till henne då hon skulle duscha och fixa i ordning sig lite, sen åkte vi hem till mig och åt pizza innan vi åkte hem till Philip. Sigge kom och hämtad oss, sen körde han hem oss till Philip.
Kvällen blev faktiskt en rad av lyckande må jag säga, glad är jag för det, kunde inte inleda helgen så mycket bättre.
När själva festen började lida mot sitt slut, så skjutsade Robin hem mig på sin cykel, snäll som han är, kände inte direkt för att gå hem.

Ikväll så får jag se hur det blir, om vi ska tillbaka till Philip eller om vi bara skall ta det lugnt. Snart ska jag iväg till stan igen, för min syster tvingat med mig då hon ska köpa någonting och jag måste fixa med lite kvitton där det blivit fel, men jag vill sova.


Kommentarer
Postat av: Enmilsten

Du har skaffat Twitter din lilla unge! :D

2009-04-25 @ 17:34:12
URL: http://enmilsten.blogspot.com
Postat av: Amanda

det är väl bra? så kan du ha lite bättre koll på mig :)

2009-04-25 @ 18:01:20
URL: http://amandabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0