tofta strand

Jag vet inte hur mycket jag suttit uppe med bloggen idag och verkligen velat skriva någonting, men inte vetat vad jag ska skriva, lite har jag tappat suget för bloggandet, men jag försöker. Nu har jag väl inte så mycket att komma med nu heller men.
Det har varit en sån där halv dan dag, allting har varit segt men ändå bra på något sätt, sirap i huvudet har jag gaft och otroligt svårt att tänka, tur att vi hela förmiddagen städade, vid tre gick jag hem, la mig i sängen och somnade.  När det blev lite liv i mig igen städade jag mitt rum och åt mat.
Nu ikväll kom Julia hem till mig efter hon varit vid sin pappa, sen kom sigge och hämtade oss, vi åkte ner på hamnen och sen ut till tofta strand och kollade lite, mysigt.  Jag kom precis hem och måste nu plugga lite spanska, tanken på att vi har prov imorgon kväver mig. Jag hatar prov och uppriktigt sagt, vem gör inte det? Men allra helst språk, och verkligen spanska. Men jag ska vara glad, för andra sitter ju och skriver nationella.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0