tar en stund och funderar

Har precis duschat efter kvällens träning, gick inte så bra på träningen efter gårdagens incident, då jag ramlade när jag och Julia var ute och åkte inlines. För utom det så har dagen varit bra, skoldagen var kort och skön.

Som sagt igår åkte jag och Julia inlines, vi träffade Felix, Kalle och Adam, vi spelade fotboll sen gick vi hem till Kalle och Adam, tog det lugnt och gick till maxi, handlade lite smått och gott.
Jag och Julia gick hem runt tio snåret och det tog tid innan jag somna, låååång tid, så ikväll ska jag försöka sova i tid.

Behöver komma på bloggfötter igen, verkligen


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, tack så jättemycket för tipset! :) Allt bra med dej då?

2009-04-22 @ 15:19:47
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0