MÅNDAG

Har precis gått upp, älskar måndagar på skolsidan då jag börjar tio och slutar kvart i två. Så om en stund ska jag äta frukost, klä på mig och fixa i ordning mig. Annars så vet jag inte vad jag ska göra idag, behöver plugga spanska i mängder. Men det verkar ju bli fint väder då vill man inte sitta inne och plugga, när man redan fårr gjort det i några timmar.

Igår vaknade jag hemma hos Julia, vi gick upp till signalen och köpte frukost, sen gick vi hem och åt upp allting. Hanna kom också, då satt vi där och pratade om allt möjligt, klockan hann bli sex innan jag drog mig hemåt.
När jag kom hem inledde jag en städning på mitt rum som aldrig blev färdig, istället gick jag en liten prommenad med Julia. Somnade i klok tid igår också, så idag är jag pigg, happy me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0