love my way

Måste säga att Emil i min klass har varit jätte gullig idag och skrivit ett blogginlägg bara om mig i sin blogg. Mamma har också varit jätte gullig, hon kom hem ifrån stockholm igår och har köpt en hårspray som jag älskar, har aldrig testat den, men det räcker med att kolla på den, all kärlek till odd molly.

Det har varit en jätte bra skoldag idag, har varit otroligt pigg, har nog sovit lite för många timmar det senaste dygnet. Sen så försvann dem två sista lektionerna också, på grund av att våra lärare skulle på kurs, så det gjorde allting ännu roligare. Så jag kom precis hem, men egentligen har jag en timme och 25 minuter kvar i skolan.
Om en timme slutar Julia, då ska vi ta en sväng in på stan, ska boka tid hos frissören och lite, vi ska kolla på modevisning på cubus också, som Hanna, Felicia och Lina skall gå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en snygg tjej på höger sida och en näsa på vänster

2009-04-25 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0