jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Jag är lite seg, även med skrivandet. Men igår var det internmatch med distriktsverksamheten jag hatar dem matcherna, eller inte själva matchen, verkligen inte, men den nervösa känslan, att man blir så otroligt nervös.
Gråter i floder utan halmstad och nu ska jag gå och vara nervös en månad till.

Idag har det varit en sån där vanlig dag, där allting bara har varit som vanligt, började med gympa och slutade med att vi satt kvar en halvtimme eter slöjden, precis som vanligt. Julia följde med mig hem efter skolan och vi pluggade lite, eller hon gjorde, jag satt mest bara och kollade på.
Ikväll väntar träning,, fotbollen räddar mig i alla lägen, till och med detta, och sen jag ska försöka sova i god tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0