hej i all stress

Jag är frustrerad, stressad och helt slut, jag sitter här och gör ingenting, Julia sover i soffan och jag borde egentligen vara på stan och leta efter en klänning och tid vid frissan.
Varför jag inte gör det är just för att Julia har somnat i soffan, hon skulle följa med mig, men det verkar ju lätt nu. Anledningen till att jag måste göra allt det här är för att jag ska på dop på söndag, Ella min kusin och gudmor ska jag bli, här står jag två dagar innan och har inte fixat med någonting.

Annars så är det väl inte så mycket annat som är planerat inför denna helg, som vanligt men det brukar lösa sig tillslut. Skönt att vara ledig nu, jag har liksom ännu inte sovit ikapp sen klassfesten, får se till att göra det nu.
Nej, nu måste jag väcka Julia, jag går under annars,utan klänning och allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0