Ben & jerrys time

Mitt på dagen idag tänkte Julia till för en gångs skulle och ställde mig frågan om vi inte kunde cykla och ta kort någonstans, varför inte, hade liksom ingenting bättre för oss, så vi cyklade till lite olika ställen och tog kort i det fina vår vädret, vädret piggar verkligen upp, man blir så glad. Efter det var jag, mamma och pappa på team sportia för att min lag hade inköpskväll, så jag beställde den ny overallen för att min gamla är på tok för liten, sen köpte även mamma och pappa lite smått och gott. Vi åkte sen till ica maxi för att handla lite och den goda tanken slog mig att vi skulle äta på max, så sen åkte vi till max och handlade mat som vi tog med oss hem, tycker det inte finns något bättre än att ta med sig max mat hem, så jobbigt att äta inne på max kan jag tycka i vissa lägen.

Kom hem för en stund sen, och tidigare ikväll gick jag, Julia, Victoria och Elin ner till almedalen, vi slog upp med filtar och grejer, vi satt oss och rökte vattenpipa. Träffade även på killarna från stockholm som vi festat tillsammans med tidigare det här lovet, så tillslut blev det så att vi slog oss ner hos dem istället, mycket mysigare vill jag säga.
Julia och Elin försvann efter ett tag också, dem drog sig hemåt vilket jag kände att jag också borde gjort vid den tiden, för det blev ju så otroligt kallt efter det, men med stenfrusna fingrar och tår lyckades jag trots allt ta mig hem tillslut, tur att mi cykel finns. Har myst ner mig i sängen nu med Ben & Jerrys och jag kan inte förklara min kärlek till det, så himlans gott. Ska sova om en stund, sjukt trött jag är, tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Enmilsten

Skulle äta B&J om det inte vore så dyrt, och nu har jag klippt bort luggen! :O

2009-04-08 @ 13:47:34
URL: http://enmilsten.blogspot.com
Postat av: cajsa

cool bakgrund! :D

2009-04-13 @ 16:33:22
URL: http://cajsafelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0