att stanna känns så rätt

Idag efter skolan skrev jag spanska provet som jag inte skrev i torsdags för att jag var hemma och var sjuk. Det gick bra, eller det kändes bra iallafall. Julia satt och väntade på mig tills jag var kvar, sen åkte vi hem till mig en stund så att jag kunde fixa i ordning mig, sen åkte vi hem till hennes pappa för att hämta pengar till en kjol som hon skulle ha, som jag nu läser i hennes blogg att hon ska lämna tillbaka.
Vi träffade sen mig familj och vi gick och bokade tid hos frissören, vi gick sen ner allihopa till glassbaren och åt glass, när man sitter där så känns det verkligen som om det är påväg att bli sommar.
Vi gick sen upp till stan igen och jag fick med mig ett par skor hem och lite underkläder. När jag kom hem så var det bara snabbt att byta om och ut tíll p18 och träna, rolig träning idag för att vi var så många.
Nu måste jag duscha och sova i tid, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0