fortfarande sjuk

                                                                                                                                                                                             whitout you


Kände mig inte direkt vacker när jag for fram på min cykel idag, blek och blank i ögonen, påväg mot p18, då jag skulle kolla på min träning, kunde inte vara med eftersom jag fortarande är sjuk, är antagligen frisk imorgon, då blir det skola igen.
Har väl halkat efter lite, det brukar man göra när man är sjuk, Felicia berättade idag att vi har tre läxor som ska vara inne på torsdag, får väl plugga ihjäl mig imorgon, det ordnar sig.
Jag har väl inte gjort så mycket idag, man har ju inte så mycket ork när man är sjuk, men nu håller jag faktist på att baka, kladdkaka den är i ugnen nu, så jag sitter här och slickar slickepotten, som man gjorde när man var liten.
Nu väntar bara kladdkaka och en film, sen somnar jag nog.
                                                                      

Kommentarer
Postat av: F r i d a S u n d b e r g

Jag är sjuk jag med. Hostar som ett fån! haha.

2008-09-11 @ 17:50:23
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Ahrling.blogg.se

Nej fyfan Amanda ! hahah :P

2008-09-13 @ 10:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0