Måååndag

Nu har ännu en ny vecka startat,har faktist bara tre vanliga skoldagar framför mig denna vecka, eftersom att vi ska ut och sova i skogen på onsdag, i ett vindskydd, det kommer att bli kallt..
Har varit i skolan idag, jag gick bara till ett, för att jag skulle hälsa på min gammel mormor på sjukhuset. <3
Efter det så åkte hela familjen in till stan, jag skulle köpa ett par gummisövlar och ett par strumpbyxor, sen åkte resten av familjen hem och jag stannade kvar och väntade på helena, för vi skulle gå på stan en stund.
Sen var jag och mamma på informationsmöte om EF.
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, ska sova snart så jag orkar upp imorgon.


du förstår, du är en del av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0