jag vet, dålig uppdatering

Nu har jag inte skrivit på länge, och tänkte därför dra igenom allting jag gjorde dem senasta dagarna
I fredags var det en ganska skön dag i skolan, när jag kom till skolan hade vi tydligen ingen idrott, så jag, Fanny, Helena och Alexandra slog oss ner i caffis, vi pluggade och drack oboy. :)
Hade sedan so, och då kom aldrig vår lärare så en annan lärare fick vara med oss, men när det ungefär var 5 minuter kvar av lektionen kommer våran ordinarie lärare, som hade varit hemma och städat för hon trodde att vi fortfarande var kvar i skogen, haha.
Sen var det inte så mycket mer i skolan, kom hem åt lite och så, sen kom Fanny.
Vi fixade iordning oss och cyklade och lämnade ett par skor till Julia, tog oss senare hem till joakim där även Gustav, Bernard, Kristian, Emma och många andra befann sig, var där i en timme eller något sånt, drog sedan vidare till mcdonalds och åt, sen tog vi oss hemåt.
I lördags spelade jag match mot Fg/När, det gick sådär 0-0, men jag tyckte ändå att vi gjorde en bra match.
Kom sedan hem och hade jätte bråttom in i duschen, eftersom att släkten skulle komma hem till oss, eftersom min syster, pappa och min kusin fyllde år, så jag fick skynda mig och hann precis.:)
Sen var dem här ett tag, fikade och åt. Sen skulle jag till p18 och vara bollkalle på a-lags matchen, jag tyckte att jag och felicia gjorde det väldigt bra, vi satt för det mesta och pratade.
Tog mig sedan hemåt och fixade i ordning mig snabbt för att sedan möta upp Elin, vi tog oss hem till Victoria där det blev en rätt trevlig kväll, grååååtparty? haha.
I söndags spelade jag fotboll mot graip, vi förlorade med 2-1 och vi var utan avbytare, när jag skadade mig i slutet av andra, låååret. :(
Gjorde inte så mycket mer, jag och Nikki var duktiga och städade mitt rum faktist. Idag har jag varit i skolan och vi har tusen läxor så det blir väl till att plugga ikväll, ahhh. :(




saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0