sammanfattning av helg

Som vanligt då har jag varit dålig på att uppdatera, det brukar jag vara på helgerna, ha inta haft så mycket tid och dem stunderna jag har suttit här, så har jag inte orkat.
Hur som helst i fredags var jag i skolan som vanligt, det var en jobbig dag och tråkig, och det hände inte så mycket.
Kom hem efter skolan och la mig på soffan och somnade faktist en stund, sen satt jag vid datorn ett tag och fixade i ordning mig och tog mig hem till Julia, där även Elin var.
Vi var inte kvar hemma hos Julia så länge, istället tog vi hos till stan, på vägen mötte vi ju självklart på polisen, och vi hade ju inga lysen, men Julia slog in tre rätt, på polisens frågor, high score.
Gjorde inte så mycket mer den kvällen, tog mig hemåt rätt tidigt.
Vaknade i lördags av att Nikki väckte mig, och undrade om jag vile åka med på kräklingbo marknad, hade inget bättre för mig så jag följde med, i stan var det sol, men i kräklingbo spöregnade det, köpte bara sånna här mums eller vad ni nu kallar dem.
När jag kom hem la jag mig på soffan och kollade på tv, då annelie ringde och undrade om jag ville vara med och spela med 95orna, jaa visst kunde jag det trots mig förkylning, me jag spelade inte så mycket, eftersom jag var förkyld, förlorade gjorde vi också, mot fårösund.
Efter matchen tog jag mig hemåt, och duschade och gjorde mig i ordning, sen åt jag, Julia och Elin på mcdonalds, och gick omkring lite i innerstan,  gjorde inte så mycket annat, tog mig även denna kväll mig hemåt rätt så tidigt, var trött.
La mig i sängen med datorn och somnade med den i sängen, vaknade rint halv fyra och ställde ner datan på golvet och somnade om. Idag vaknade jag väldigt sent, gick upp, åt frukost och såg på tv, min moster och kusin kom även och hälsade på idag, min moster skulle ner till sjukhuset, eftersom att min gammelmormor ligger där, jag, mamma och pappa ska nog och hälsa på henne imorgon.
Jag har inte gjort så mycket annat idag, har knappt varit utanför dörren, jag har mest sett på tv, jag såg det här nya programet "hål i väggen" skönt program må jag säga, jag gillade det. :)
Nu sitter jag här med datorn i köket, ska nog snart lägga mig i sängen och läsa lite kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0