snart bär det av

Håller just nu på att packa det sista, ska vara i skolan klockan kvart i tio.
Det känns som att jag har packat med mig hur mycket som helst, och jag ska bara vara borta i en natt, vi ska sova i ett vindskydd som vi ska bygga själva, jag tror att det kommer att bli kallt, jag kommer hem imorgon iallafall.
Igår var jag i skolan, julia följde med mig efter, vi åt pannkakor muuums :)
Sen kom Helena också för att vi skulle åka och köpa godis till idag, sen tog Helena sig hemåt, då cyklade vi hem till Julia för att hämta liggunderlag och vääärsta snygga millitär regnstället, som är är hur stort som helst, haha.
Sen cyklade vi hem till mig igen och jag drog iväg på fotbollsträning, lite fys var det idag, Julia stannade kvar hemma hos mig. När jag kom hem duschade jag och pratade lite med Julia sen gjorde jag inte så mycket mer.
 snyggt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0