skola igen

sweetheart, i miss you..


Imorse när jag vaknade kände jag mig som en klump, ungefär som att jag var helt borta, jätte trött, men har har jag varit i skolan igen, rätt skönt att vara tillbaka faktist, inte för att jag har jobbat så mycket idag, för när jag kom till skolan idag berättade en av mina mentorer att vi skulle stå i caféterian, för att dem som egetnligen skulle stå där var någon annanstans, så det blev en rätt skön dag idag, inte så mycket att göra.
Har haft två lektioner på eftermiddagen, eftersom vi bara stod i caféterian till tolv, musik och svenska var lektionerna vi hade iadg, på musiken spelade vi en låt, minns inte vad den hette, men jag tycker att jag är väldigt duktig på sån där klaviatyr.. hmm! På svenskan så såg vi på film, jorden runt på 80 dagar, fast den teknade versionen, så det var en skön lektion, filmen var väl inte speciellt bra menmen. :)
Slutade vid halv tre, jag satt mig och väntade i korridoren tills klockan tre då Elin slutade, vi tog en sväng på stan, träffade mamma och Jill på stan, vi fikade tillsammans med dem på ringduvan, gott! Mamma och Jill satt kvar då gick vi vidare på stan, hittade ingenting idag. Kom precis hem, ska äta snart.
Ikväll spelar sverige fotboll mot ungern, så det ska jag väl se, kan jag tro.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0