skogen

Hemma idag efter en kall natt i skogen, jag må säga att det var riktigt kallt att sova i dem där vindskydden, men det var rätt så kul tyckte jag.
Kom hem runt tio i dag, gick och la mig på soffan nästa direkt, har typ inte sovit någonting inatt, har vaknat av att det har varit kallt, så jag somnade en stund, sen satt jag mig vid datorn och kollade lite.
Sen gick jag och la mig i min säng och sov i tre timmar, vaknade och tog på mig mina träningskläder, tog mig sedan till p18 och tränade, kul träning var det.
Kom hem åt mat, duschade och så, och gjorde min svenska läxa, där jag ska skriva om Charles Dickens, alltså författaren till Oliver Twist.
Men nu ska jag se tv.

jag har köpt en klänning som jag är jättenöjd med också, fin va? :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jättesöt klänning! :)

2008-09-21 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0