MATCH

En härlig skoldag har det varit, Tisdag är luuugnt den bästa dagen på skolsidan, bara grejer jag gillar.
Har haft hemkundskap och lite sånt, vi gjorde iallafall äppelpaj, eller äppelkaka som dem kallar den där.
Efter skolan hade jag bara två timmar innan jag skulle samlas på P18 för att spela match, vi förlorade vilket sööög, eftersom att vi var mycket bättre, vi hade ett mycket bättre spel än dem, men så kan det gå, när man får turmål.
Nu har jag bara duschat, ätit och sett på idol, såg dock inte hela vilket var synd, och jag missade Lars min favorit. :'(
Jag ska snart sova, tänkte gå och lägga mig rätt tidigt eftersom att jag var hur trött som helst imorse, jag ska hinna äta glass också.



du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0