mååååååååååndag

oj, har inte hunnit skriva någonting idag, eller jag har inte suttit vad datorn någonting så jag har inte kunnat skriva.
Idag har jag iallafall varit i skolan, det var en helt okej dag, vi slutar ju rätt tidigt på måndagar, kvart i två.
Sen har jag bara tagit det lugnt idag, jag och pappa har varit på Willy´s och handlat lite och så.
Jag har också sett på IDOL, jätte bra, idol är mycket bättre i år än vad det har varit alla andra år, nu älskar jag idol.
Snart ska jag väl gå och lägga mig, jag börjar faktist fem i åtta imorgon, varför liksom fem i? Jag tycker att det verkar dumt, jaja hur som helst vi hörs, jag lägger även upp en så kallad "dagens w" efter det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0