I´m so tieeeerd

Jag orkar faktist inte skriva så mycket idag, jag orkar egentligen ingenting, men en del saker måste göras, som allt det plugg jag har nu, jaaag blir gaaalen.
Idag har jag varit i skolan, det var en rätt okej dag, fick sluta vid två för att vi hade tydligen ingen slöjd, men sen hade vi tydligen slöjd ändå, fick jag veta när jag hade kommit hem.
Sen har jag varit på stan, köpte två tröjor och en tunika, sen köpte vi mat på max muuuums..
Får se vad jag ska göra nu i helgen, jag vill bara ta det lugnt egentligen, men jag får se, det kan hända saker. :)
Nu den här kvällen återstår bara att duscha och sova, vi hörs imorgon.


Jag har lagt ner det här bråkandet nu, vi fortsätter att bara vara kompisar, bra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0