helg

och som vanlig har jag varit dålig på att uppdatera, dumma mig. :(
Jag har inte orkat den här helgen, det har varit en rätt tråkig helg ändå, så det finns inte så mycket att berätta om.
Jag har spelat fotboll, det var det enda som har varit kul, både lördag och söndag.
I lördags spelade jag med 95orna mot fårösund, det gick jättedåligt, förlorade med 3-4, och jag var dålig den matchen.
I dag spelade vi mot visby aik, vi vann med 3-1, och jag gjorde bra ifrån mig, eller det kändes ialafall så.
Vi spelade jätte bra idag, trots det regniga vädret som gjorde att det var lera över hela planen, så gissa om mina kläder var leriga efter matchen? ;)
Hur som helst, nu har jag typ blivit sjuk, så ikväll ska jag bara vara hemma, lär väl inte gå till skolan imorgon, tror jag har feber.



Det värsta av allt är att du inte förstår och blickar åt fel håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0