gårdagen och dagen

Ska väl börja berätta om gårdagen, eftersom att jag aldrig gjorde det igår, för att jag var för trött.
Hur som helst, igår var jag i skolan, som vanligt, hade faktst två prov, det gick väl rätt bra, på det ena iallafall.
Sen kom jag hem, vid kvart i två typ, åt lite och så, sen åkte jag och pappa och lämnade mamma på jobbet, sen åkte vi ut till maxi och handlade lite, en liten sväng in på stan blev det också, jag var tvungen att köpa en ny lampa till mitt rum, eftersom att den jag hade innan vi flyttade försvann i flytten, hur det nu kan komma sig.
På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt, satt vid datan, läste lite och så.
Idag har jag varit i skolan, slutade vid två, det är skönt att dem två första skoldagarna i veckan är så korta, hände inte så mycket i skolan idag. Jag har färgat mitt hår idag, det blev bra, ser precis likadant ut som förut, men jag var ju tvungen att färga utväxten.
Sen nu ikväll har jag och pappa varit och sett fotboll på gutavallen, Sverige-Nordirland, matchen slutade 1-1, jag tyckte att det var bra ifrån Sveriges sida, Nordirlands mål gjordes på en straff i andra halvleken.
Nu ska jag snart sova, jätte trött idag, beror nog på att jag kom sent i säng igårkväll.


jag hoppas att det kommer att bli någonting riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0