torsdag

Dagens skoldag är slut, men pluggandet fortsätter, vi får bara mer och mer läxor hela tiden, så jag har pluggat sen vi slutade, ifrån halv fyra tills nu.
Hur som helst dagen har varit helt okej, har jätte ont i ryggen bara, det har jag haft tidigare, men nu har det blivit värre, så jag får inte träna ikväll, bliiiir så arg. :(:(
Så ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska bli skönt faktist,  jag har tagit det lugnt hela veckan, men det har jag behövt och snart är det helg, då ska jag därimot inte ta det lugnt, för jag ska ju med pappa till stockholm på lördag och imorgon ska jag vara med Fanny, vi ska göööra något kul.
En klänning som jag har beställt kom idag, och det är jag glad för, jag har väntat på den, så nu ska jag gå och testa den, vi hörs, jag skriver senare.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0