..

Ännu en helg har gått och jag har varit dålig på att skriva, på grund av vissa saker.
Hur som helst, i lördags var jag faktist aldrig och kollde på gymnastiktävlingen, hann inte riktigt, kändes dåligt eftersom att det var MINA gamla gymnaster som tävlade, var iallafall hemma hos nova och firade henne eftersom att hon fyllde två år. Sen på kvällen var jag och Fanny hemma hos Tim där även Hannes befann sig, vi såg på film, 28 dagar tror jag att den hette, läskig! Fanny sov hos mig, och när vi kom hem såg vi på en till film.
Vi vaknade sent på söndagsmorgonen, vi gjorde inte så mycket på söndagen, mer än att äta och hämta min cykel, för att det var väldigt dåligt väder, jag och pappa körde Fanny hem.
Sen pluggade jag resten av kvällen, och hade väldigt svårt att somna, sov nästan ingenting, så jag var väldigt trött idag, men det har jag sovit igen nu på eftermiddagen.
Men nu ska jag fixa iordning mig lite, ska snart iväg och se på fotboll GUTE-AIK.



du lovade och man håller det man lovar
men det gjorde inte du..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0