tv dags

Här kommer ett sista blogginlägg för den här dagen, dagen har faktist varit helt okej.
Ifrån någonstans har jag fått reda på att imorgon är typ alla lediga, typ hela solberga?
Orättvist, men jag ska nog se på tv snart, om jag inte är helt ute och cyklar så börjar 2 ½ snart.
Samtidigt ska jag plugga lite fysik som jag sa tidigare, för att jag har ju fysikprov näsa vecka, och inte bara fysikprov den veckan, utan spanska och so också, sen hemprov i matte, kommer nog att få sitta och plugga mycket nu framöver.
Sen måste jag påminna om att jag fyller år på måndag, så i helgen blir det firande med iallafall Vickan och Julia, sen blir det en massa annat, men det ska bli roligt, jag älskar er tjejer!
Men nu ska jag som sagt se på tv och plugga, undra om jag klarar av att göra två saker samtidigt, haha!



jag delar otroliga minnen med er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0